Logo Air Miles

Air Miles

Login om uw saldo te bekijken.

Veelgestelde vragen

Ik wil mijn bestelling annuleren of retourneren. Hoe doe ik dat?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen je aankoop te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van aankoop. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je air Miles Digitaal via een ondubbelzinnige verklaring (via e-mail: info@airmilesdigitaal.nl) op de hoogte stellen van je beslissing je aankoopovereenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het Modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn (tot 14 dagen na dag van aankoop) is verstreken.

Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Mijn E-vouchercode werkt niet. Wat moet ik nu doen?

De E-voucher code wordt aangeleverd en beheerd door de aanbieder van het artikel. Onderaan je E-voucher staan de contactgegevens van deze aanbieder. Neem direct contact op met de aanbieder, geef je unieke vouchercode door en geef aan dat je je bestelling via Air Miles Digitaal hebt geplaatst. De aanbieder moet je verder kunnen helpen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met Air Miles Digitaal via het contactformulier of info@airmilesdigitaal.nl.

Ik heb mijn E-voucher na 1 uur nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Mocht je de E-voucher na 1 uur nog niet in je e-mailbox ontvangen hebben, controleer dan eerst je spamfolder en ongewenste mail. Mocht jouw E-voucher daar ook niet tussen staan, neem dan contact op met info@airmilesdigitaal.nl. We helpen je graag!

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Je garantie op je aangekochte artikel geldt zolang de vouchercode verzilverd kan worden. De uiterste geldigheidsdatum staat duidelijk vermeld op je E-voucher onder ‘Te verzilveren tot en met:’. Onder garantie geldt: de vouchercode kan binnen de geldigheidstermijn op de website van de aanbieder van het artikel verzilverd worden voor het aangekochte artikel zoals getoond op Air Miles Digitaal.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt op Air Miles Digitaal zowel met Air Miles als met euro’s betalen. Miles Only-artikelen betaal je uitsluitend met Air Miles. Bij sommige artikelen moet je bijbetalen met euro’s. Je betaalt dan altijd een deel van het artikel met Air Miles en een deel via iDEAL. Er staat bij het artikel duidelijk aangegeven hoeveel Air Miles het artikel kost en hoeveel je moet bijbetalen. Nadat je je artikel in je winkelmand hebt geplaatst, kun je verder gaan met bestellen. In de laatste stap van het bevestigen van je bestelling ga je naar de betaalprovider Buckaroo om je bijbetaling via iDEAL te voldoen. Pas na het succesvol afronden van je betaling via iDEAL worden ook je Air Miles afgeschreven en is je bestelling definitief. Je bestelling wordt daarna binnen enkele minuten geleverd via een E-voucher op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Ik ben mijn inloggegevens voor Air Miles kwijt, wat nu?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Kan ik bijbetalen als ik niet genoeg Air Miles heb?

Ja, dat kan bij sommige artikelen en staat duidelijk aangegeven bij het artikel. Nadat je een artikel in je winkelmandje hebt geplaatst, betaal je je bestelling voor een deel met Air Miles en voor een deel via iDEAL. Let op: dit geldt niet bij een Miles Only-artikel. Die kun je uitsluitend met Air Miles betalen.

Hoe kan ik een Air Miles account aanmaken?

Om een account aan te maken ga je naar de website van Air Miles en vul je jouw Air Miles kaartnummer in.

Ik spaar nog geen Air Miles, hoe kan ik beginnen met sparen?

Je kunt een Air Miles kaart aanvragen via de website van Air Miles. Vervolgens kun je via de website een account aanmaken.

Waar kan ik terecht voor vragen over mijn Air Miles account, Air Miles saldo en/of Air Miles kaart?

Neem contact op met Air Miles via www.airmiles.nl/klantenservice/contact.

Moet ik een Air Miles account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Ja, op Air Miles Digitaal vragen we om met jouw Air Miles gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen. Hiermee krijg je inzicht in jouw Air Miles saldo en kun je de betaling uitvoeren.

Kan ik mijn bestelde E-voucher ook naar een ander e-mailadres laten sturen?

Je E-voucher wordt naar het e-mailadres gestuurd dat je opgeeft tijdens het bestelproces. Dit kan dus een ander e-mailadres zijn dan die gekoppeld is aan je Air Miles account.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je E-voucher wordt na het afronden van je bestelling binnen enkele minuten per e-mail verstuurd.

Kan ik mijn E-voucher per post ontvangen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. E-vouchers worden alleen per e-mail verstuurd.

Vragen?

Misschien staat je vraag tussen de veelgestelde vragen op deze pagina. Je kunt ons ook een bericht sturen via het contactformulier. We helpen je graag!